Nästa vecka flyger vi

(Ja, man kan äntligen säga att det är nästa vecka, eftersom vi flyger på sömdagen..)
Nu är det mindre än 2 veckor tills planet lyfter från Kastrup och jag lämnar familj, vänner och allt vanligt bakom mig. Ser fram emot det jätte mycket nu och kan inte riktigt fatta att det snart är dags.
Börjar nu förbereda mig genom att skriva en packlista, eller jag ska börja. Vill ha med mig så mycket samtidigt som jag vat att jag kommer shoppa ganska mycket och känner inte riktigt för att få övervikt på vägen hem.. Men det löser sig nog!
Annars har jag koll på det mesta, men fortfarande en del saker som måste fixas innan resan, växla pengar, köpa en del nödvändiga saker, fixa present till värdfamiljen osv. Har dock inte fått reda på min familj än men det ska enligt sts komma senast 10 dagar innan avresa så sensast på torsdag ska den ha kommit upp på mypage. 
 
Hade egentligen inte så mycket att skriva. Kan tillägga att jag får sommarlov imorgon, vilket ska bli sååå skönt! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback