4 månader kvar

Bloggen har legat nere ett tag nu och Angelica har klagat på mig så tänkte börja skriva här igen. Tiden har rusat iväg och snart börjar det komma brev och annan information från sts som kan vara intressant och bra att skriva här. Har ni några frågor eller funderingar går det jättebra att ställa dem. Lovar att försöka svara så gott jag kan. 
 
Det är mindre än fyra månader kvar vilket känns helt sjukt. Jag är så sjukt taggad och vill åka nu nu nu! Det senaste halvåret har gått så fort och om bara några månader sitter jag på ett plan ner till Paris och sedan Bournemouth. Jag har rest ganska mycket i mitt liv men aldrig utan mina föräldrar så jag kommer säkert vara jätte nervös innan. Men det ska bli ganska skönt att vara borta från dem i några månader, hehe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback